Kā pārdot sevi?

Par savu sirdslietu nu jau vairāk kā 10 gadus saucu pārdošanu. Pirms aptuveni gada iepazinos ar Didzi Grāvīti. Jau pirmajā tikšanās reizē sapratu, ka, šķiet, vēl neesmu saticis cilvēku, kam augsta līmeņa apkalpošanas kvalitāte būtu tik svarīga. Rezultātā salikām abi savas pieredzes un prasmes kopā un izveidojām jaudīgu apmācību kursu par komunikāciju, apkalpošanu un pārdošanu.

Šīs apmācības parāda, kā ar efektīvu komunikāciju, apkalpošanas kvalitāti un proaktīvu pieeju pārdošanai apsteigt konkurentus attālināti un klātienē.

1. un 2. apmācību diena
vada Didzis Grāvītis; 4.5 stundas katru dienu

1. Kā citiem pārdot sevi – klientiem, kolēģiem un sadarbības partneriem
2. Māju sajūtas radīšana ārēji līdzīgo uzņēmumu, produktu un pakalpojumu laikmetā
3. Secīgi soļi klientu sagaidīšanā, vadīšanā un uzticēšanās sajūtas radīšanā
4. Atmiņās paliekoša atvadīšanās un klientu lojalitātes formēšana
5. Personīgās higiēnas, apģērba, rotu un kosmētikas loma komunikācijā
6. Telefona sarunas – ko ieviest, no kā izvairīties un kā palikt atmiņā
7. Sarakste e-pastos un citviet – kā ātri un profesionāli izcelties starp citiem
8. WhatsApp un soc. tīklu digitālais tēls, komunikācijas kļūdas un labā prakse
9. Praktiskais darbs grupās
— Wow faktors: kā pārsniegt klientu un sadarbības partneru gaidīto
— Alternatīvi risinājumi ikdienas darbā, pārdošanā un jaunu klientu piesaistē
— Ko vēlamies sasniegt gada laikā un kas būtu labākā motivācija

3. un 4. apmācību diena
vada Guntars Logins; 4.5 stundas katru dienu

1. Veiksmīga pārdošanas mentalitāte un attieksme
2. Kā klienti pērk un pieņem pirkšanas lēmumus
3. Kādēļ profesionāla pārdošana nav uzbāzība vai uzmākšanās
4. Strukturēta un efektīva pārdošanas saruna un process
5. Klienta esošo vajadzību izzināšana un jaunu vajadzību radīšana
6. Produktu un pakalpojumu prezentēšana, vērtības argumentēšana
7. Klientu iebildumi un to atspēkošana – darbs grupās
8. Cenas aizstāvēšana un kaulēšanās – darbs pāros
9. Virzīšana uz lēmuma pieņemšanu un darījumu
10. Attiecību uzturēšana ar jauniem un esošiem klientiem

11. Apmācību kopsavilkums
12. Mājasdarbi paliekošiem rezultātiem
13. Apmācību sertifikātu pasniegšana

KLĀTIENES APMĀCĪBAS
Kopējais norises ilgums: ~ 18 h, 4 dienas
Katrā dienā: 4.5 h, ar 2 x 15 min. pauzi
Ieteicamais dalībnieku skaits: līdz 20

ATTĀLINĀTĀS ONLINE APMĀCĪBAS
Kopējais norises ilgums: ~ 18h, 6 dienas
Katrā dienā: 3 h, ar 2 x 15 min. pauzi
Ieteicamais dalībnieku skaits: līdz 20

Šī ir provizoriskā apmācību programma, kura tiek pielāgota gan uzņēmumam, gan nozarei, kurā tas strādā.

Piesaki savu komandu un tiekamies apmācībās!